Ön Bilgilendirme Formu
1. SATICI BİLGİLERİ
-
Unvan: Enise Koçaslan
-
Adres: Bahçelievler Mah. 500. Yıl Bulv. Bahçelievler/İstanbul
- Telefon: 0850 304 84 38
-
E-posta: info@charm.com.tr
- MERSİS Numarası: 4394-5536-9200-0001
-
Vergi Dairesi / Vergi No: MERTER/5730524732
Satıcı yukarıda bilgileri belirtilen firmadır. İşbu formda “Charm” veya “Charm.com.tr” olarak anılacaktır.
2. ÜRÜNLERİN TEMEL NİTELİKLERİ
-
Satışa sunulan ürünlerin tüm teknik özellikleri, ölçüleri, materyalleri, renk seçenekleri, ağırlıkları ve varsa sertifika bilgileri ilgili ürün sayfasında ayrıntılı şekilde belirtilmiştir.
-
Ürün görselleri temsili olup, ekran ayarları, ışık koşulları veya el işçiliği sebebiyle küçük farklılıklar gösterebilir.
-
Charm.com.tr, tüketiciye doğru ve güncel bilgi sunmak için özen göstermekte, fakat teknik nedenlerle olabilecek yazım hatalarından dolayı sorumluluk kabul etmez.
-
Mücevher, charm ve aksesuar ürünlerinde kullanılan maden, taş, kaplama ve diğer bileşenler ürün açıklamalarında ayrıntılı biçimde yazılıdır.
3. SATIŞ BEDELİ VE ÖDEME ŞEKLİ
-
Ürünlerin satış fiyatları Türk Lirası (TL) cinsinden olup, KDV dâhil olarak sitede gösterilmektedir.
-
Tüketici, siparişini tamamlamadan önce toplam tutarı, vergi dâhil fiyatı ve varsa ek hizmet bedellerini açıkça görebilir.
-
Ödeme yöntemleri: kredi kartı, banka kartı, havale/eft ve Charm.com.tr’nin güvenli ödeme altyapısı ile sunduğu diğer yöntemlerdir.
-
Charm.com.tr, banka veya ödeme kuruluşlarıyla yapılan anlaşmalar doğrultusunda taksitli satış yapma hakkını saklı tutar.
4. TESLİMAT VE KARGO KOŞULLARI
-
Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir. Tüketici hiçbir şekilde ek kargo ücreti ödemez.
-
Siparişler, ödeme onayı alındıktan sonra en geç 3 (üç) iş günü içinde kargoya teslim edilir.
-
Teslimatlar anlaşmalı kargo şirketi aracılığıyla yapılır ve tüketiciye ortalama 1-7 iş günü içinde ulaştırılır.
-
Resmî tatil, bayram veya olağanüstü durumlarda teslim süresi uzayabilir.
-
Tüketici, sipariş adresinde bulunmadığı durumda kargonun şubede beklemesi veya tekrar gönderiminden sorumludur.
-
Teslimat anında ürünün ambalajı hasarlıysa, tüketici kargo görevlisi huzurunda tutanak tutturmalıdır.
5. CAYMA HAKKI
-
Tüketici, mesafeli sözleşmelerde 14 (on dört) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.
-
Cayma hakkı süresi, ürünün tüketiciye teslim edildiği günden itibaren başlar.
-
Cayma hakkının kullanılması için süresi içinde Charm.com.tr’ye yazılı veya kalıcı veri saklayıcısı (e-posta, müşteri hizmetleri formu vb.) ile bildirim yapılmalıdır.
6. CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI
Cayma hakkı aşağıdaki ürünlerde geçerli değildir:
-
Kişiselleştirilmiş ürünler: İsim, tarih, fotoğraf veya özel ölçüyle hazırlanan siparişler.
-
Hijyen açısından iadesi uygun olmayan ürünler (örneğin küpeler, paket açılmışsa).
-
Tüketiciye tesliminden sonra başka ürünlerle karışmış ve doğası gereği ayrıştırılamayan ürünler.
-
Kullanılmış, hasar görmüş veya orijinalliği bozulan ürünler.
7. İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI
-
Cayma hakkı kullanılan ürünler, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte gönderilmelidir.
-
İade kargosu, Charm.com.tr tarafından karşılanır.
-
Ürün, iade şartlarına uygun olarak ulaştıktan sonra en geç 14 gün içinde tüketicinin ödeme yaptığı yöntemle ücret iadesi yapılır.
-
İade ve Değişim Politikası sayfasında ayrıca açıklanmıştır.
8. GARANTİ VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
-
Tüm ürünler 2 yıl yasal garanti altındadır.
-
Garanti süresi içinde üretim kaynaklı hatalar ücretsiz onarılır, gerekirse ürün değişimi yapılır.
-
Garanti dışı durumlar: kullanıcı hataları, darbe, sıvı teması, aşırı kullanım ve yanlış saklama koşullarıdır.
-
Tüketici, garanti kapsamında servis için Charm.com.tr ile iletişime geçmelidir.
9. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI
-
Tüm kişisel veriler, 6698 sayılı KVKK kapsamında işlenir.
-
Charm.com.tr, müşteri verilerini yalnızca siparişin ifası, teslimatı ve yasal zorunluluklar kapsamında işler.
-
Detaylı bilgi için “Gizlilik Politikası ve KVKK Aydınlatma Metni” incelenmelidir.
-
Elektronik ileti (kampanya, duyuru, haber bülteni) gönderimi için tüketicinin açık rızası alınır.
10. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
-
Siparişlerden doğabilecek uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen sınırlar dâhilinde, tüketicinin yerleşim yerindeki veya satıcının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
11. BİLGİLENDİRME VE KABUL
Tüketici, siparişi tamamlamadan önce işbu Ön Bilgilendirme Formu’nu elektronik ortamda okuyup anladığını ve onayladığını kabul eder.